piątek, 4 marca 2011

Ludki c.d

Moczy-mordy ;)



wymiary podając od lewej: Zdzichu - wysokość 4cm, średnica podstawy - 2,5cm, Zenon - wysokość - prawie 5cm, średnica podstawy - 2,5cm, Mikrus - wysokość 3cm, średnica podstawy - 1,5cm

Nowi na dzielnicy :)





wymiary od lewej: Pan Smutek - wysokość 3,5cm, średnica podstawy - 2,30cm, Pan Ząbek - wysokość - 4,5cm, średnica podstawy - 2cm

Palownicy :)




wymiary od lewej: Brodacz - wysokość - 3,5cm, średnica podstawy - 2cm, Tajniak - wysokość - 5cm, średnica podstawy - 2cm, Muchozol - wysokość - 4cm, średnica podstawy - 2,5cm

7 komentarzy:

  1. Bardzo proszę zarezerwować mi Mikrusa, niezależnie o od ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikrus już schowany :) a co do ceny to się dogadamy ;) Może jakiś handel wymienny, kawałek Miśkowej pizzy i złote bąbelki za Mikrusa przy najbliższym spotkaniu pod tykwą ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, jak Pan dobrze mówi!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja rezerwuję Pana Ząbka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeeeeeeeeeeej ja chciałem ząbka :DDDDDDDDDd

    OdpowiedzUsuń
  6. no dobrze ;D
    Pan smutek jest do mnie podobny na twarzy :DDDDDDDDDDDDd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan smutek jest już odłożony ;) :D

    OdpowiedzUsuń