niedziela, 6 marca 2011

Mały mix

Pan Ząbek dzisiaj trafił do nowego właściciela, nie lada było moje zaskoczenie komu go oddaję. Nikt się nie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji ;P dobrze, że trafił w dobre ręce ;) Oby takich niespodzianek więcej :D
Dzisiejszy mix to sowy, zawieszki i guziki a może raczej guziory o średnicy 5cm, które kojarzą mi się z Panem Kleksem :):):)

Sówki atomówki


wymiary każdej: długość - 9,5cm, szerokość - 9cm, nie wiem czy już o tym pisałem ale każda sowa ma "końcówkę" w którą jak się podmucha to sowa zahuczy (jakoś kosmaty wyszedł ten opis ;P :):) )

Guziory


wszystkie cztery "małe" - średnica 5cm, duży zielony - średnica - 7cm

Mama i córka


wymiary okarnek: mała - długość - 6,5cm, szerokość - 6cm, duża- długość - 9cm, szerokość - 9cm

Kolorowa mozaika


wymiary każdej kostki: 2,5x2,5cm za niedługo dorobię więcej to będzie można już coś sensownego ułożyć lub nie ;P :):)

Kolejna słowiańska Baba (lub dziad ;) ) tym razem w formie płaskorzeźby


wymiary mniej więcej: długość 17,5cm, szerokość - 8cm w najszerszym miejscu

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne i pomysłowe.
    Hiszpańska inkwizycja, heheheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z inkwizycją nie ma żartów. Działa szybko i boleśnie <:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda Inkwizycja dopada nawet ludzi w wannie ;P a do tego jest cukrko żerna ;) ( pozdrowienia dla małej inkwizycji) :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. W czasie osobistego przejęcia Pana Ząbka ku mojemu zdziwieniu zostałem zaproszony do pracowni bArt-ceramika. Uwierzcie mi na słowo nie sposób wyjść stamtąd tylko z jedną rzeczą.
    Mnie przynajmniej się to nie udało.
    Jest tam masa prze fajnych artefaktów, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego na blogu. Może nie jesteśmy jeszcze na to gotowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję, że w moim artystycznym porządku pracownianym (czytaj totalny chaos), jakaś rzecz umknie mojej uwadze ;)) Na bieżąco dokopuję się do rzeczy dawno zaginionych i w miarę czasu wrzucam na bloga :) A gotowi ludzie nie są tylko na Hiszpańską Inkwizycje ;P ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie można zakupić takie (lub inne) sówki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Można takie lub inne zamówić u mnie ;) napisz na maila co Cię interesuje :) bart.ceramika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mi się poszczęści, upoluję sówki za 2 tygodnie w Tarnobrzegu :)

    OdpowiedzUsuń